11.9.2010 - Praha - Václavské náměstí - Shromáždění za pravdu o 11. září (info)

Dvě letadla z 11.září, let 93 a 175 byly odhlášeny teprve před třemi roky.

14. září 2008 v 18:17 | bejbous |  letadla
Létají stále obě letadla nad USA?
FAA zaznamenává po 4 roky obě letadla United z 11. září jako stále uvedené na listu "aktivních" letů. Nyní v září(2005) letadla pouze "odhlásila", poté co po nich u úředníků FAA pátrali slídiví badatelé.
Greg Szymanski 26.11.2005
Dva letouny z 11. září nebyly odhlášeny a zůstaly na seznamu aktivních letů až do 28. září 2005, jejich klasifikace byla změnena jen měsíc poté, co dva zvídaví letoví badatelé opakovaně volali do FFA (Federal Aviation Administration), dotazujíc se na podivnou nesrovnalost.
Ty dvě letadla byly Let 93 a Let 175, oba vlastněny a provozovány společností United Airlines a podle oficiálního příběhu, oba zničené 11. září, jedno v Shanksvillu, Pennsylvánii a druhé narazilo do jižní věže WTC.
Měla to být obvyklá běžná procedura po zničení letadla, proč trvalo United více než 4 roky než deregistrovala letadla a vyplnila oficiální formuláře FAA zůstává záhadou, která nikdy nebyla plně vysvětlena od FAA, United nebo od vlády.
Naproti tomu, podle záznamů FFA byly zbylé dva lety 11 a 77 odhlášeny a klasifikovány jako zničené několik měsíců po 11. září, 14 ledna 2002.
Proč to u United trvalo tak dlouho?
"Můj bratr a já jsme napsali v srpnu FAA o této situaci a ptali jsme se, proč letadla nebyly odhlášeny. FAA řekli, že vlastník je nepotřebuje odhlásit, řekl jeden z batedlů jménem Roger, který preferoval jen použití svého křestního jména. "Paradoxní je, že pár měsíců poté, co jsem napsal FFA letadla byla odhlášena. Co to znamená?"
"I když jsou letadla odhlášená, jako příčina není uvedeno zničení, ale zrušení. Letadla American Airlines jsou jasně uvedena jako zničené, letadla United ne. "
"Je tu jeden chlapík, který na webu psal, že viděl jedno z letadel United stále v provozu v Chicagu. Nevím nic o tom kdo to je a jak to zjistil, ale myslím, že je to stejný chlapík, který nás nasměroval k této věci a měl jasně pravdu o neodhlášených letadlech.
"Dvě letadla zničena a dvě letadla stále létají? Jste obeznámeni s tajemstvím Clevelandského letiště ? Takže přistál Let 93 v Clevelandu s 200 cestujícími na palubě?"
(čtěte zde)
Nedávná kontrola záznamů FFA prokázala, že prohlášení letových badatelů jsou správná, let 93 identifikován jako N591UA a let 175 jako N612UA, oba byli odstraněny z listu aktivních letů FFA v září 05 s důvodem zrušeno ne zničeno.
FFA byl znovu kontaktován tento týden, ale odpovědi byly stejné jako v případě badatelů v srpnu - jde o pozdní odhlášení. Pokud jde o označení letů United jako zrušené a ne zničené, úřednící FFA nepodali žádné další vysvětlení.
Kromně případu odhlášení FFA se také objevily solidní důkazy o tom, že dva z letů, let 11 a 77 podle záznamů Bureau of Traffic Safety (BTS) nikdy neexistovaly.
Podle statistik BTS, oba lety 11 a 77 oficiálně 11. září vůbec nevzlétly. Velmi podrobné data, která se zaznamenávají při každém vzletu letadla na každém letišti v zemi také ukázala žádný čas na ranveji, žádný čas zasouvání kol, žádný čas jízdy na ranvej, nemluvě o několika dalších kategoriích, které zůstaly 11. září prázdné u těchto letadel.
Přestože lety 11 a 77 mají 10. září tyto podrobná data zaznamenána, 11. září podezřele chybí, i když všechny ostatní letadla, která vzlétla toho dne byla BTS zaznamenaná a zapsaná.
Proč ten rozpor? Nikdo nikdy nepodal oficiální vysvětlení chybějících dat BTS i když je dobře známo, že letiště jsou mimořádně starostlivé, aby zaznamenala pro BTS přesná data všech letadel, které přiletí nebo odletí z jejich letiště, protože je to povinné.
Kritici tvrdí, že toto je další jasný náznak toho, že lety 11 a 77 byly jen 'letové přízraky', a ještě zvětšují pochybnosti o důvěryhodnosti oficiální vládní verze o 11. září.
Kromně nesrovnalostí FFA a BTS, oficiální seznamy pasažérů ze všech čtyř letů byly vážným jablkem svárů pro kritiky 11. září, kteří upozorňovali na do očí bijící chyby a kolidující čísla pasažérů na mnoha letových seznamech, z nichž mnoho pochází z neověřených zdrojů.
Například k letu 11 vydal American Airlines den po 11. září dva různé seznamy obsahující 77 a 75 jmen, ale Washington Post publikoval ten samý den 89 jmen a Boston Daily publikoval také 89 jmen , ale některé kolidující. Komplikujíc situaci, Fox News týden poté stále tvrdily, že bylo potvrzeno jen 81 jmen.
Během let nekolidovala pouze čísla na seznamech, ale i jména. Gerald Holmgren, badatel 9/11 strávil mnoho času a úsilí zkoumáním letových nesrovnalostí a objevil jednu do očí bijící chybu, která nikdy nebyla vysvětlena leteckými společnostmi ani vládou.
Holmgren, jehož kompilace letových dat z 9/11 můžete najít na http://indymedia.all2all.org/news/2004/05/84711.php(pozn.-nemůžete, ale pokud chcete zkuste to tady, stránka se načte pokud zrušíte to přihlašovací okno.), odkrývá, že čtyři z údajných pasažérů letu 11 - Ward, Weems, Roux and Jalber jsou také záhadně a nevysvětlitelně uvedeni jako cestující na letu 175, který zasáhl jiřní věž.
Holmgren ve svém článku z roku 2004 řekl:
"Co je to za bordel! Tento zločin - vraždu přibližně 3000 lidí, důvod pro dvě války a alarmující útoky na občanské svobody - byl řádně vyšetřen a zdokumentován? Proč od nás čekají, že budeme věřit, kdo byli únosci, když spin doktoři ani nedokáží vytvořit věrohodný seznam nevinných obětí?"
"Už dříve mnoho skeptiků požadovalo ověřitelný oficiální seznam pasažérů, který by také obsahoval jména údajných únosců. Nyní to můžeme posunout dále a poukázat na absenci jakéhokoliv seznamu pasažérů pro let 11, který by odolal přezkoumání jeko věrohodný dokument. Nemáme nic co by mohlo podpořit existenci jakéhokoliv z údajných pasažérů na údajných letech."
zdroj:http://www.rense.com/general68/911h.htm
překlad: bejbous
 

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama