11.9.2010 - Praha - Václavské náměstí - Shromáždění za pravdu o 11. září (info)

Říjen 2008

Kolaps severní veže WTC a pár nesrovnalostí. (video)

13. října 2008 v 21:40 | bejbous |  ostatni
Takové mé malé jednoduché video.

Vojenské letiště Davison a 12. letecký prapor - 11. září: Historky odhalují nové detaily.

4. října 2008 v 22:04 | bejbous |  Z 911blogger.com
Pár minut poté, co byl Pentagon zasažen, byly na radaru blízkého vojenského letiště spatřeny dvě letadla, kroužící kolem Pentagonu a rapidně klesající, přičemž jedno z nich vysílalo nouzový signál. Identita těchto dvou letadel je nejasná, stejně jako důvod, proč jedno vysílalo nouzový signál. Tento a další detaily o útoku na Pentagon z 11. září byly odhaleny řídícím letového provozu na letišti, v jedné z více neř 1300 ústních historek vztahujících se k útoku, které byly zaznamenány vojenskými zaměstnanci. K dnešnímu dni bylo uvolněno veřejnosti pouze malý počet z těchto historek, což vyvolává otázky o tom, jaké důležitější detaily mohly být v jiných, neuvolněných rozhovorech.

NEIDENTIFIKOVANÝ LETOUN NAD PENTAGONEM
Řídící letového provozu(jehož jméno je na přepisu rozhovoru začerněno) pracoval na kontrolní věži na vojenském letišti Davison, které je umístěno ve Fort Belvoir, vojenské základně 12 mil jižně od Pentagonu. Byl informován, že zprávy říkají, že do Pentagonu narazilo letadlo. On se pak podíval na radar, který ukazoval dvě letadla kroužící nad Pentagonem. Řídící řekl:"Nahoře na věži máme malý radar. Jmenuje se D-Bright. Slouží jen k ujištění se například když letadlo hlásí, že je šest mil západně od letiště, že tomu tak skutečně je."

Letadla jsou vybaveny elektronickým zařízením nazývaným transpordér, které identifikuje letadlo na kontrolorově obrazovce a podává informace jako jeho přesná poloha a výška. Piloti můžou oznámit kontrolorům letecké dopravy mimořádnou situaci během letu vytočením 7700 na jejich transpondéru. Řídící kontrolor si vzpomíná, že se podíval "na místo kde je Pentagon(na radarové obrazovce), a koukám, bylo tam letadlo křičící 7700, což znamená mimořádná situace. A kroužilo a rychle klesalo dolů a kroužilo". Také si všiml dalšího letadla: "A byl tu další bod, bez jakéhokoliv označení, byl to jen bod" bez žádných doprovodných informací vysílaných transpondérem, jako je volací číslo letadla a rychlost. Pokračoval popisem dvou letadel: "Ale bylo tam letadlo kroužící nad oblastí a křičící pohotovost, pohotovost... a další přilétající letadlo prudce klesající a letící rychle, takže to kroužilo kolem-oni kroužili kolem a pak oba body zmizely. Ale zůstaly ve vzduchu."

Co to bylo za letadla a proč jedno z nich vysílalo nouzový kód? Jsou známy dva vojenské letadla, které byly ve vzduchu poblíž Pentagonu v tomto čase, hned po útoku. Ale neměla mít žádný důvod pro vysílání nouzového kódu.

Jedno z nich bylo nákladní letadlo C-130, které údajně vzlétlo z letecké základny Andrews v 9:30. Pilot, Steve O'Brien, tvrdil, že spatřil zásah Pentagonu v 9:37 a pak hlásil dispečerům letového provozu, "vypadá to, že do Pentagonu narazilo letadlo."

Ten další letoun bylo tajemné tryskové letadlo, které bylo spatřeno jak krouží nad Bílým domem, krátce poté, co byl zasažen Pentagon. (Bílý dům je asi 3 míle od Pentagonu) Pozdější analýza CNN ukázala, že to byl E-4B National Airborne Operations Center (NAOC), což je vojenská verze boeingu 747, která je opatřena důmyslným komunikačním zařízením a slouží jako létající velitelské stanoviště. US Air Force má k dispozici jen čtyři takové stroje. Je známo, že jeden z E-4B vzlétl z blíže nespecifikovaného letiště mimo Washington, krátce před útokem na Pentagon, jako součást cvičení nazvaného Global Guardian, které bylo vedeno Stratcomem - US Strategic Command.

Sledoval řídící na letišti Davison obě tyto letadla--C 130 a E-4B-- na jeho radarové obrazovce? Pokud ano, proč jeden z nich vysílal tísňový kód 7700? Pokud viděl jiné letadla, co to bylo za letadla? A opět, proč jedno z nich vysílalo tísňový kód?

PILOTI HELIKOPTÉR BYLI PRYČ NA ŠKOLENÍ O ZBRANÍCH
Podle vojenských novin Pentagram, zahrnují hlavní mise vojenského letiště Davison udržování "pozice připravenosti k podpoře pohotovostních plánů", vykonávání "operační kontroly" místního vzdušného prostoru a poskytování "letecké podpory pro Bílý dům, vládní úředníky USA, Ministerstva obrany, armádu a další vládní agentury." Na letišti je umístěn 12. letecký prapor, který je leteckou podpůrnou jednotkou pro vojenskou oblast Washington. Prapor tvoří helikoptéry H-1 "Huey" a UH-60 Black Hawk.

To vyvolává dvě klíčové otázky: Mohly helikoptéry 12. leteckého praporu pomoci 11. září chránit Pentagon, a pokud ano, proč to nedělaly?

Příčina, která mohla bránit jejich reakci se zjevuje v další historce z Pentagonu, rozhovoru s pilotem helikoptéry a výcvikovým úředníkem u 12. leteckého praporu. Řekl, že několik členů praporu bylo toho rána pryč ze základny na střelnici na Fort A.P. Hill, na jejich ročním zbraňovém školení. Jeli tam cestu asi jeden a půl až dvě hodiny dlouhou. Vyrazili brzy ráno a na střelnici byli v čase útoku na WTC. O útoku se dozvěděli, když sestra zavolala s novinkami o útocích jednomu z kapitánů, pravděpodobně poté co to viděla v televizi. V čase kdy byl zasažen Petagon byli stále ve Fort A.P. Hill. Teprve poté, podle výcvikového úředníka, "jsme si zabalili věci a vrátili se zpět sem do práce."

Když se členové praporu nakonec vrátili zpět na základnu, byli rozděleni do leteckých skupin a instruováni o tom, co očekávat v Pentagonu. Dokonce ani poté nebyli schopni vzlétnout. To protože "byli drženi dole až do dalšího oznámení" protože "v tomto bodě bylo letectvo zasaženo nejvíce, takže nikdo nemohl nikam letěl dokud neměl zvláštní povolení."

A co víc, 12. letecký prapor měl "dvě skupiny, které jsou vždy připraveny na jakýkoliv druh pohotovostní mise." Podle výcvikového úředníka jedna z těchto skupin "odstartovala dřívěji toho rána. Létali okolo a dohlíželi na dopravu." Takže celkově se zdá, že pro 12. letecký prapor to byl spíše neúspěšný den.

LETIŠTI DAVISON BYLO NAŘÍZENO ODVOLAT JEHO LETADLA
Další detail, odhalený řídícím letového provozu na vojesnkém letišti Davison je, že tesně před zásahem Pentagonu, volal někdo z Washingtonského Reaganova letiště - prabděpodobně kontorlor leteckého provozu - aby letiště Davison odvolalo svoje letadla. Volající "šílel" a "řekl nám, svolejte všechen svůj provoz. Ujistěte se, že každý přistál...říkal nám, že každý koho máme venku musí rychle přistát." Kontrolor mu odpověděl, "Řekni mi důvod a já to udělám," na což volající odpověděl "nemůžu ti říct důvod, ale musíš to udělat." Poté, co volající zavěsil řídící řekl ostatním kontrolorům: "Dobrá, řekněte každému, ať se vrátí." Kontrolor začal "svolávat každého, kdo právě odletěl" a "doporučil jim udělat to přímo, helikoptéry ať přistanou přímo bez obvyklých způsobů provozu." Podle řídícího " Všichni přilétali. A v tom čase, když se všichni vraceli..přemýšlel jsem proč? Proč chtějí všechny odvolat? To znamená že se něco děje."

To vyvolává další otázky: Která letadla z Davisonova letiště byla v té době ve vzduchu? A mohlo některé z nich pomáci chránit Pentagon pokud by bylo informováno o hrozbě a nebylo naléhavě odvoláno na základnu?

BEZRADNÍ DISPEČEŘI LETECKÉHO PROVOZU
Kromě toho byl řídící leteckého provozu nešťastný ze zvláštního chování kontrolorů provozu na Reaganově národním letišti, kteří byli zodpovědní za vzdušný prostor kolemm této oblasti. Později navštívil kontorlní věž na tomto letišti a mluvil s jedním kontrolorem, chtěl vědět proč nevarovali letiště Davison nebo Pentagon před letadlem, které zasáhlo Pentagon.

Řídící to popsal: "Ptal jsem se ho, jestli věděl, že letadlo letí tímto směrem. A on řekl ano. Sledovali jsme ho mnoho mil." Řídící se zeptal: "Proč jste nic neřekli našemu letišti? Proč jste nic neřekli Pentagonu? Protože kdyby jste něco řekli, můj kontrolor v Pentagonu by zavolal jednotku DPS," což je Obranná bezpečnostní služba, která hlídá Pentagon "a to by je upozornilo, že se něco blíží k Washingtonu, letadlo s nepřátelskými úmysly nebo něco." Kontrolorova odpověd byla: "Dobře, víš co, mě se to nikdy nestalo a my jsme nevědli že se to chystá zasáhnout Pentagon." řídíci reagoval: "Já vím, ale všechny tyto budovy kolem a také víš, že jsme zařízení ke kontrole leteckého provozu, měli jste něco říct, měli jste něco říct."

Toto chováno bylo jistě podezřelé a mělo by být vyšetřeno. Kontroloři na Reaganově národním letišti si byli vědomi toho, že dvě letadla vletěla do WTC, takže si měli uvědomit, že Amerika je pod útokem. A je pravděpodobně nenapadlo upozornit Pentagon, nebo kontrlory na Davisonově letišti na neznámé letadlo blížící se k Washingtonu - kde se nachází Bílý Dům, Kapitol, Nejvyšší soud a mnoho dalších vládních budov. Potřebujeme zjistit, co se opravdu dělo.

Výše uvedené informace pochází pouze ze dvou ústně podaných historek z Pentagonu. Webová stránka AAL77.com má k dispozici 41 z nich. Ale vojsko shromáždilo více než 1300 rozhovorů s přeživšími, záchránáři a dalšími svědky útoku na Pentagon. Jaké nové detaily o 11.září mohou odhalit další historky?

Zjevně potřebujeme nové a neomezené vyšetřování útoků z 11. září. Ale dobrý začatek by bylo uvolnění všech 1300 rozhovorů veřejnosti.

překlad:bejbous
zdroj:http://911blogger.com/node/18006